Anslut dina kunder till nya marknader Missa inte CFD-marknaden med flera tusen dollar. Under det senaste decenniet har det blivit en ökande trend mot privata investerare att förvalta sina egna investeringar. Deltagande av detaljhandelsinvesterare på valutamarknaden anses nu vara över 20 år och växer varje år. Utöka ditt produktutbud för att inkludera FX, CFDs Ampere andra OTC-marknader GAIN Capital har över 18 års erfarenhet som gör det möjligt för företag med kompletterande produktportföljer att utöka sitt erbjudande. Vi tillhandahåller helt anpassningsbara nyckelfunktioner som levererar allt du behöver för att ge dina kunder tillgång till tusentals globala marknader, under eget varumärke. Kontakta oss idag för att få veta mer om huruvida detta skulle vara lämpligt för ditt företag. Varför erbjuda forex-amp CFDs Skapa en ny inkomstkälla för ditt företag Korsförsälj nya lönsamma produkter till dina kunder Håll dig konkurrenskraftig med dina kamrater Diversifiera ditt företag Fördelar till dina kunder: Ett brett spektrum av globala marknader Med 12 000 FX, CFD, spridning och Alternativ instrument tillgängliga från ett konto kommer dina kunder att vara bortskämda för val. En prisbelönt handelserfarenhet Våra proprietära plattformar testas och testas av tusentals handelsmän över hela världen. De innehåller nyheter, kartläggning och verktyg för att hjälpa dina kunder att analysera marknaderna. Exceptionell likviditet, exekveringsprissättning Våra starka relationer med likviditetsleverantörer innebär att vi kan leverera exceptionell likviditet och konsekvent snäva spridningar oavsett handelsstorlek eller aktivitet. Tillgång till globala utbyten Dina kunder kan handla kontrakt på några av världens största derivatutbyten, inklusive CME, LIFEE och EUREX, samt utbyten i Asien och Mellanöstern. Handla på resande fot Våra skräddarsydda handelsapps för Apple iOS och Android gör att dina kunder kan handla och övervaka positioner från var de än befinner sig. Kraftfulla handelsverktyg Vår proprietära plattform innehåller avancerad strategisk byggnadsteknik, realtidsnyheter, avancerad kartläggning och backtestning, för att hjälpa dina kunder att analysera marknaderna effektivt. Forex-etikettdefinition gtgt Hitta Forex-etikettdefinition Forex Trading-webbplats Forex Trading Us forex vit etikett definition forex vit etikett definition gtgt Hitta forex vit etikett definition Forex Trading webbplats Forex Trading Us forex vit etikett definition forex vit etikett definition gtgt Hitta forex vit etikett definition Forex Trading webbplats Forex Trading Us forex vit etikett definition forex vit etikett definition gtgt Hitta forex Vit etikett definition Forex Trading webbplats Forex Trading Us forex vit etikett definition forex vit etikett definition gtgt Hitta forex vit etikett definition Forex Trading webbplats forex vit etikett definition gtgt Hitta forex vit etikett definition Forex Trading webbplats Forex Trading Us forex vit etikett definition forex vit etikett defi Nition gtgt Hitta forex vit etikett definition Forex Trading webbplats Forex Trading Us forex vit etikett definition forex vit etikett definition gtgt Hitta forex vit etikett definition Forex Trading webbplats Forex Trading Us forex vit etikett definition Artisk forex vit etikett definition Forex Trading Made Simple Forex Micro Trading Systems Erfarna valutahandlare har använt olika manuella system sedan den dag som valutahandel började. Dessa Forex trading system hölls som tätt bevakade hemligheter eftersom det var vad handlarna brukade tjäna pengar. Handelssystemen var deras intel och precis som de nu tjänar pengar på att utveckla mikrohandelssystem, brukade de tjäna pengar till att verkligen handla. Det var därför de höll det här hemligt. Lär dig Forex Trading Forex träning var inte lätt för den genomsnittliga mamma och pappa investerare och eftersom valutahandel var inte så populär var det inte mycket efterfrågan på utbildning. En valutahandel kan ha utvecklat ett system men de ville inte dela det. De ville att ingen annan någonsin förstod vad de gjorde när de såg det som dåligt för företag. Detta har ändrats Nu finns det gott om träningskurser och e-böcker som går in i detalj om hur man gör pengar för handel. Kombinera detta med den komplexa kartläggningen som är tillgänglig och du skulle tro att en forexhandlare nu har ett enkelt jobb. Forex Micro Trading Systems Mikrohandel har bara funnits i några år och var initial. Vit etikettprodukt Vad är en vit etikettprodukt En vit etikettprodukt tillverkas av ett företag och förpackas och säljs av andra företag under olika varumärken. Slutprodukten verkar som om den har tillverkats av marknadsföraren. Fördelen för tillverkaren och marknadsföraren är att tillverkaren kan koncentrera sig på att göra produkten eller tjänsten och fokusera på kostnadsbesparingar, och marknadsföraren kan investera i marknadsföring och försäljning av produkten. FÖRBRYDNING White Labels Product Businesses stora och små använder produkter och tjänster för vit etikett för att expandera sina erbjudanden och öka intäkterna. Vita etikettprodukter är lätt att upptäcka på butikshyllor, eftersom de är de produkter som återförsäljare säljer med eget märke bifogat, allmänt känt som butiksnamnet. Produkterna säljs ibland till rabatterat pris i förhållande till andra kända varumärken. Vissa onlineföretag utan resurser att investera i infrastruktur, teknik eller personal för att skapa produkter och tjänster använder vita etiketter för att starta framgångsrika varumärken. Företag som producerar produkter och tjänster med vit etikett växer ibland större än det företag som köper från dem, på grund av den volym som de producerar för olika återförsäljare. Användningen av produkter och tjänster med vit etikett anses vara en form av outsourcing. White Label Products Elektronikföretag säljer ofta generiska vita märkesprodukter under egna varumärken. Typiska produkter med vit etikett inkluderar radioapparater, DVD-spelare, datormus och tangentbord och TV-fjärrkontroller. Större elektronik märken som investerar i teknik för att designa och tillverka avancerade produkter, såsom avancerade mobiltelefoner och datorer, lägger ofta sina varumärken på billigare white label elektronik för att utöka sina erbjudanden. Det är därför som vissa konsumenter kanske märker att två DVD-spelare som säljs under olika märken, till exempel, är exakt samma. Stormarknader och stormarknader säljer också många vita etikettprodukter med egen branding. Whole Foods Inc. s 365 produkter och Costco Wholesale Corporations Kirkland produkter är exempel på butiks märkning på vit etikettprodukter. White Label Services Företag, till exempel banker, använder vit etiketttjänster som kreditkortbehandling när de inte har sådana tjänster i hemmet. Vissa företag, som inte har någon bankverksamhet, erbjuder märkta kreditkort till sina kunder anses detta också vara en form av vit märkning. Till exempel erbjuder L. L. Bean Inc. sina konsumenter ett märkesbetalt kreditkort som faktiskt tillhandahålls av Barclays Bank Delaware. Macys erbjuder även sina konsumenter ett märkes-kort. Kortet tillhandahålls faktiskt av American Express. Executives Vid användning av denna webbplats anses du ha läst och godkänt följande villkor: Följande terminologi gäller dessa Användarvillkor, Sekretesspolicy och Ansvarsbegränsning och alla eller alla avtal: Klient, Du och Din hänvisar till dig, personen som åtkomst till denna webbplats och accepterar Bolagets villkor. Företaget, Oss, Vi och Oss, hänvisar till vårt företag. Parti, parter eller oss hänvisar till både kunden och oss själva, eller antingen kunden eller oss själva. Alla villkor avser erbjudandet, acceptansen och betalningsväxlingen som krävs för att vi ska kunna genomföra processen för vår hjälp till kunden på det lämpligaste sättet, oavsett om det sker formella möten med fast löptid eller på annat sätt för uttryckligt syfte att möta Kunder behöver med avseende på tillhandahållandet av Companys angivna servicesprodukter, i enlighet med och med förbehåll för gällande engelsk lag. Varje användning av ovanstående terminologi eller andra ord i singular, plural, kapitalisering och / eller heshe eller de, tas som utbytbara och därför som hänvisar till samma. Vi är engagerade i att skydda din integritet. Bemyndigade anställda inom företaget med behov av att känna grunden använder endast information som samlats in från enskilda kunder. Vi granskar ständigt våra system och data för att säkerställa bästa möjliga service till våra kunder. Parlamentet har skapat specifika brott mot obehöriga åtgärder mot datorsystem och data. Vi kommer att undersöka sådana åtgärder med sikte på att åtala eller åta sig civilrättsliga förfaranden för att återkräva skadestånd till de ansvariga. Vi är registrerade enligt Data Protection Act 1998 och som sådan kan eventuella uppgifter om Kunden och deras respektive Klientrekord överlämnas till tredje part. Klientrekord anses emellertid vara konfidentiella och kommer därför inte att avslöjas för någon tredje part än Finans Magnates. om lagligt krävs för att göra det till lämpliga myndigheter. Vi kommer inte sälja, dela eller hyra din personliga information till någon tredje part eller använd din e-postadress för oönskat mail. Alla e-postmeddelanden som skickas av detta företag kommer endast att vara i samband med tillhandahållande av överenskomna tjänster och produkter. Ansvarsbegränsningar Uteslutningar och begränsningar Informationen på denna webbplats tillhandahålls på grundval av. I den utsträckning det är tillåtet enligt lag, utesluter detta företag: alla försäkringar och garantier som gäller denna webbplats och dess innehåll eller som tillhandahålls eller kan tillhandahållas av några dotterbolag eller någon annan tredje part, inklusive i samband med eventuella felaktigheter eller utelämnanden på denna webbplats andor Companys litteratur och utesluter all ansvar för skador som uppstår på grund av eller i samband med din användning av denna webbplats. Detta inkluderar, utan begränsning, direkt förlust, förlust av affärer eller vinst (oavsett om förlusten av sådan vinst var förutsägbar eller uppstod under normal drift eller om du har rekommenderat detta bolag av möjligheten till sådan potentiell förlust), skada orsakad till din dator, dators programvara, system och program och uppgifterna därpå eller andra direkta eller indirekta följdskador och tillfälliga skador. Finansmagneter utesluter emellertid inte ansvar för dödsfall eller personskada som orsakats av vår försumlighet. Ovanstående undantag och begränsningar gäller endast i den utsträckning som lagen tillåter. Ingen av dina lagstadgade rättigheter som konsument påverkas. Vi använder IP-adresser för att analysera trender, administrera webbplatsen, spåra användarnas rörelse och samla bred demografisk information för samlad användning. IP-adresser är inte kopplade till personligt identifierbar information. Dessutom, för systemadministration, detektering av användningsmönster och felsökningsändamål, loggar våra webbservrar automatiskt standardåtkomstinformation, inklusive webbläsartyp, åtkomståtergångsöppning, begärd URL och referensadress. Den här informationen delas inte med tredje part och används endast inom detta företag på en nödvändig basis. Eventuellt identifierbar information som är relaterad till denna data kommer aldrig att användas på något annat sätt än det som anges ovan utan ditt uttryckliga tillstånd. Liksom de flesta interaktiva webbplatser använder denna webbplats eller Internetleverantör på webben cookies för att vi ska kunna hämta användaruppgifter för varje besök. Cookies används i vissa delar av vår webbplats för att möjliggöra funktionaliteten i detta område och användarvänlighet för de personer som besöker. Länkar till denna webbplats Du får inte skapa en länk till någon sida på denna webbplats utan vårt tidigare skriftliga samtycke. Om du skapar en länk till en sida på denna webbplats gör du det på egen risk och de undantag och begränsningar som anges ovan gäller för din användning av denna webbplats genom att länka till den. Länkar från denna webbplats Vi övervakar inte eller granskar innehållet på andra partys webbplatser som är länkade till från denna webbplats. Åsikter som uttrycks eller material som visas på sådana webbplatser delas inte nödvändigtvis av eller godkännas av oss och bör inte betraktas som utgivare av sådana åsikter eller material. Var medveten om att vi inte är ansvariga för sekretesspraxis eller innehåll på dessa webbplatser. Vi uppmuntrar våra användare att vara medvetna när de lämnar vår webbplats för att läsa sekretessutlåtandena för dessa webbplatser. Du bör utvärdera säkerheten och tillförlitligheten hos någon annan webbplats som är ansluten till den här webbplatsen eller åtkomst till denna webbplats själv innan du lämnar någon personlig information till dem. Detta företag accepterar inte något ansvar för förlust eller skada på vilket sätt som helst, oavsett orsak, som härrör från att du lämnar personuppgifter till tredje part. Upphovsrätt och andra relevanta immateriella rättigheter finns på all text som rör företagets tjänster och hela innehållet på denna webbplats. Alla rättigheter förbehållna. Alla material som finns på denna webbplats är skyddade av Förenta staternas upphovsrättslagar och får inte reproduceras, distribueras, överföras, visas, publiceras eller sändas utan föregående skriftligt tillstånd från Finance Magnates. Du får inte ändra eller ta bort något varumärke, upphovsrätt eller annat meddelande från kopior av innehållet. All information på denna sida kan komma att ändras. Användningen av denna webbplats utgör godkännande av vårt användaravtal. Läs vår sekretesspolicy och juridiska ansvarsfriskrivning. Handel med utländsk valuta på margin ger hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare. Den höga hävstångseffekten kan fungera mot dig såväl som för dig. Innan du bestämmer dig för handel med utländsk valuta bör du noga överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och riskappetit. Möjligheten finns att du kan bibehålla en förlust av vissa eller alla dina initiala investeringar och därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Du bör vara medveten om alla risker som är förknippade med valutahandel och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är osäker. Åsikter uttryckta hos Finans Magnates är de enskilda författarnas och representerar inte nödvändigtvis Fthe Company eller dess ledning. Finance Magnates har inte verifierat noggrannheten eller grunden i faktumet av något påstående eller uttalande från någon oberoende författare: Fel och utelämnanden kan inträffa. Eventuella åsikter, nyheter, undersökningar, analyser, priser eller annan information som finns på denna webbplats, av Finans Magnates, dess anställda, partners eller bidragsgivare, tillhandahålls som en allmän marknadskommentar och utgör inte investeringsrådgivning. Finance Magnates tar inte ansvar för förlust eller skada, inklusive utan begränsning till eventuell förlust av vinst, som kan uppstå direkt eller indirekt från användning av eller beroende av sådan information. Ingendera parten ska vara ansvarig för den andra för att misslyckas med att utföra någon skyldighet enligt något avtal som beror på en händelse som inte omfattas av en sådan part, inklusive men inte begränsad till någon Guds handling, terrorism, krig, politisk uppror, uppror, upplopp Civil oro, civil eller militär myndighet, uppror, jordbävning, översvämning eller någon annan fysisk eller mänsklig händelse utanför vår kontroll, vilket medför att avtal eller avtal upphört att ingås eller som rimligen hade kunnat förutses. En part som berörs av en sådan händelse ska genast underrätta den andra parten om detsamma och ska vidta alla rimliga ansträngningar för att följa villkoren för ett avtal som ingår här. Underlåtenhet av endera parten att insistera på strikt genomförande av någon bestämmelse i detta eller något avtal eller om någon av partens underlåtenhet att utöva någon rätt eller åtgärd som den, han eller de har rätt till enligt nedan, inte ska utgöra ett undantag från detta och inte orsaka en Minskning av förpliktelser enligt denna eller något avtal. Inget upphävande av något av bestämmelserna i detta eller något avtal ska vara effektivt om det inte uttryckligen anges att det är sådant och undertecknat av båda parter. Anmälan av ändringar Bolaget förbehåller sig rätten att ändra dessa villkor från tid till annan som det passar och din fortsatta användning av webbplatsen kommer att innebära att du accepterar eventuella justeringar av dessa villkor. Om det ändras vår integritetspolicy meddelar vi att dessa ändringar har gjorts på vår hemsida och på andra nyckelsidor på vår webbplats. Om det finns några ändringar i hur vi använder vår webbplatskunder personligt identifierbar information, kommer anmälan via e-post eller post till de som berörs av denna ändring. Eventuella ändringar i vår integritetspolicy kommer att publiceras på vår webbplats 30 dagar innan dessa ändringar äger rum. Du rekommenderas därför regelbundet att ompröva detta uttalande. Dessa villkor ingår i avtalet mellan Kunden och oss själva. Din åtkomst till denna webbplats och / eller en bokning eller ett avtal anger din förståelse, överenskommelse och godkännande av ansvarsfriskrivningskommittén och de fullständiga villkoren i detta dokument. Dina lagstadgade konsumenträtter är opåverkade. Finans Magnes 2015 Alla rättigheter reserverade Vad du behöver veta för att lyckas som en FX White Label Luis Sanchez Expert Insights (Executives) Tisdag den 04.02.2014 14:05 GMT Man kan exakt hävda att utländsk valuta (Fx) är en ny investeringstillgångsklass . Det kan betraktas som en nisch, och i det nuvarande ekonomiska ekonomiska landskapet söker företagen nya nisch - och inkomstkörande produkter: Fx blir alltmer känd som sådan. Utländsk valuta penetrerar nya marknader, särskilt de som tidigare ansågs exotiska. Den övergripande storleken på denna växande marknad och den enorma efterfrågan som den för närvarande förkroppsligar gör att nya spelare fortfarande kan komma in på fruktbart sätt. Nu är det speciellt bra (och kanske till och med ett unikt fönster) för nya företag att göra ett fotavtryck på valutamarknaden. Att lära sig att utnyttja denna möjlighet kan inte ske genom standard akademiska medel. För det mesta finns det ingen skola eller universitet som beviljar specialiserade grader för att uppnå hands-on valutahandel eller ledningsexpertis, så nästan alla framgångsrika spelare på denna marknad tenderar att lära sig allt (från A till Z) som de vet om realiteterna i utländsk valuta på jobbet. Det innebär att stora, små och medelstora Fx-företag idag tjänstgör som universitet och mästare i Fx-industrin och ansvarar för den mänskliga kunskapen på detta område. Kryddda utövare på valutamarknaden formar de nya realiteterna (och skördar de nya belöningarna) på det utvecklande området. Det är ingen hemlighet att ex-anställda från flera olika FX-företag ibland har misslyckats andor samarbetat för att öppna sitt eget framgångsrika (eller misslyckade) nya Fx-företag. Framgången är fortsatt möjlig och gemensam eftersom marknaden är lönsam, efterfrågan är hög och det finns utrymme för en mängd olika produkter. Så varför inte öppna din egen FX-mäklare För att kunna svara på den här frågan måste du fråga dig själv och tillfredsställande svara på den ännu mer kritiska frågan: Varför skulle en kund välja att öppna ett konto hos mig Bland de många olika och giltiga svaren på den här frågan, låt oss nu Fokusera på bara två. 1) Plattform och teknik: Om jag kan erbjuda en toppmodern teknik och plattform som ger kunderna mångsidighet och funktioner som de värdesätter än den teknik och plattform (er) som erbjuds av andra mäklare (konkurrenter), så jag kommer att ha en kraftfull hävstång för att locka marknadsandel från andra, mindre klientfokuserade spelare. 2) Social interaktion: Om jag kan ge en stark social aspekt till mina kunders erfarenheter dagligen, då kommer jag att ha en distinkt och hållbar fördel. Termen social har många betydelser i dagens värld. Alla betydelser (både ansikte mot ansikte och högteknologiska Internet-relaterade) delar detta: de lägger högsta värde på mänsklig utbyte av ord, information och anslutning. Idag blir socialt mycket starkt och är ett MUST i människolivet behovet av att interagera är starkt, och ännu mer i vissa specifika kulturer. Om jag kan tillhandahålla sociala funktioner och sociala verktyg och möjligheter som mäklare (inklusive social handel och tillgång till tonautbildning av en äkta FX, kommer jag att ha en fördel och överklaga att många andra mäklare och konkurrenter inte har eller inte prioriterar. När du väljer en vit etikettlösning är det ett bra alternativ för en mäklare, och när är det inte Som en påminnelse, från tidigare artiklar En mäklare kan vit etikett en ny teknik och plattformar (skrivbord, mobil och webbversioner, för Mac, Linux eller något operativsystem) genom att bygga på de ofta stora industrins aktörers arbete. Som sådan kan en vitlanslösning komma helt anpassningsbar och skräddarsydd för mäklare (och i slutändan hans kunder) i alla aspekter, inklusive rapportering, integration, back office, optionsbokhandel och specialfunktioner som unika mäklare och kunder behöver. Vissa white-label-lösningar levereras till och med med extrafunktioner som S 24-timmars marknadsstöd, ett träningsverktyg, bankkonton, marknadsföringsverktyg, depåtjänster, FX-nätverkssamhälle, expertrådgivare, butiker och möjligheten att ge sub-vita etiketter till andra. Som en person eller en grupp av investerare som överväger att bilda din egen mäklarenhet måste du överväga följande val när det gäller att tillhandahålla en plattform där du kommer att betjäna dina kunder (och genom vilka de kommer att engagera sig med alla marknadsaktörer och styrkor): Kommer Vi skapar vår egen teknik, eller 2) Ska vi utnyttja en befintlig teknik (en vit etikettlösning) och märka den som vår egen? Vi undersöker viktiga aspekter av dessa två alternativ: 1) Skapa användandet av din egen teknik. Detta alternativ kräver ett stort team av kvalificerad IT-personal, en mycket hög finansiell investering (100 miljoner dollar) och många år att utveckla och testa produkten (lätt upp till 3-5 år). En annan mycket viktig aspekt av detta alternativ är driftskostnaden. Det här alternativet kräver löpande investeringar för att hålla företaget igång och att ständigt utveckla och förbättra produkten, anpassa användarupplevelsen regelbundet och proaktivt för att möta kundernas utvecklingsbehov och utvecklingen på marknaden. Samtidigt måste du kunna erbjuda konkurrenskraftig prissättning och ett smidigt genomförande, samtidigt som det är tillräckligt flytande och lönsamt för att kunna röra sig framåt bekvämt. Att välja detta alternativ är ett beslut som kräver mycket flitig tanke, analys och förberedelse innan du hoppar in i den. Om den här flitiga tanken, analysen och förberedelsen ger ett Yeslets-svar, måste vi ställa oss upp för att ständigt tillhandahålla ytterligare nya värderingar och tillförlitlighet för våra kunder, inklusive attribut som förekommer utanför riken i en vanlig handelsplattform. 2) Social interaktion: Oavsett om du väljer att skapa din egen plattform eller varumärke ditt företag med en vit etikettlösning, måste du prioritera att ge starka sociala band och verktyg till den nya kundbasen som du förväntar dig att bygga. Även med den bästa tekniska lösningen riskerar du omedelbart att förlora nya kunder (eller styra dem någon annanstans innan de ens kommer igång med dig) om du inte erbjuder tillräckligt med samarbets - och sociala funktioner och möjligheter. Även om du stöter på en traditionell plattform, måste du planera att lägga till social Fx-handel för att möjliggöra stark social interaktion mellan dina kunder. Varför Trading är alltmer upplevd av många som karriär och som jobb. Traders bor på ett annat sätt än de flesta som arbetar normalt från kl. 09.00 till 18.00. De arbetar ofta ensamma, framför en datorskärm. De saknar kollegor som är fysiskt närvarande, vattenkylare och berikande ansikte mot ansikte interaktioner med andra människor. Eftersom valutamarknaden är öppen 24 timmar om dygnet, befinner de sig ofta djupt in i sina sinnen, analyserar marknaderna och handelstrenderna. Många av dessa handlare tar inte emot eller gör så många telefonsamtal som andra människor och ändå upplever de ofta att samma psykologiska behov är sociala som människor som har valt andra mer konventionella yrken och arbetsliv. Eftersom handlare inte har så många naturliga möjligheter att interagera med andra människor (organiskt) måste dessa möjligheter skapas och öppnas för dem och lättillgängliga för dem genom plattformen som de gör mest av sitt arbete på. Det är här affärsmässigt kunnigt och mänskligt medkänsla kan kombinera för att skapa en win-win för alla. Genom att erbjuda dina kunder ett genuint samhälle som aktiveras av tekniken och den samhällskultur som du uppmuntrar kan handlare som är associerade med din produkt chatta, prata och träffa nya människor som upplever liknande arbetsförmåga sociala situationer de kan prata och prata med varandra om strategier, gemensamt genomförande analys och diskutera vilka nya faktorer som måste beaktas för speciella optimala affärer eller andra frågor. Dessa handlare har ofta ett psykologiskt behov att vara en del av ett samhälle i cyberspace, så de känner sig inte alltför isolerade och ensamma. Så, om du inte ger dem den här miljön, kommer de att leta efter den på någon annan plats eller med en annan mäklare och risken att förlora dessa individer som kunder ökar. Separate frombut relaterade attattillträda och förvärva nya kunder är det kritiska övervägandet att behålla dina befintliga kunder. (Som du vet är kostnaden för att skaffa en ny klient normalt långt, långt högre än kostnaden för att behålla en befintlig klient glad och närvarande.) Här är tre tekniskt aktiverade sätt att hjälpa till att öka din klientretention. (Motivator 1), som nämnts tidigare, erbjuda ett framträdande Fx-community tillgängligt endast via din webbsida. Undvik följande mycket vanliga standardscenario: En klient går till din webbsida, hämtar demo-plattformen, öppnar sedan sitt konto, hämtar plattformen du har gett honom , och börjar handel. Eftersom den här klienten har ett livekonto och en plattform som nu laddas ner, bygger han en ny vana att bara handla direkt från plattformen lokalt på sin dator och han går aldrig tillbaka till din webbsida och ser aldrig vad som är nytt där (t ex kanske du har Nya kampanjer och en ny produkt eller ny information som han kanske behöver). För att undvika detta vanliga scenario behöver du ge din kund något som motiverar honom att regelbundet återvända till din webbsida som erbjuder en Fx-community är ett perfekt exempel på en sådan motivator. Klienten loggar in i denna community via din webbsida rutinmässigt. Tekniskt aktiverad Motivator 2. Ange på din hemsida pedagogiska videor. så att dina kunder kan gå och titta på dem när de behöver hjälp med ett specifikt ämne. Tekniskt aktiverad Motivator 3. erbjuda ett webbaserat tv-flöde med dagliga videor av marknadsnyheter, analyser, produkter, rapporter och intervjuer som ger aktuell information för dina kunder att överväga och använda. Om du misslyckas med att tillhandahålla produkter som talar med dessa nya trender, kommer du att ha en konkurrenskraftig nackdel. Enligt min personliga uppfattning är sådana funktioner ett måste och en mycket viktig del av framgångsrika mäklarfirmor i mitten av 2010-talet. För att lyckas måste du tänka som en näringsidkare (din klient), lägga dig i sina skor och överväga vilka behov han har. Därefter möta dessa behov. Med tanke på alla de ovan nämnda, då, när det gäller att fatta beslut om huruvida du ska utveckla din egen teknik eller välja en vit etikettlösning. du kanske önskar att ännu starkare överväga vit etikett som ett exceptionellt kraftfullt alternativ. Möjligheten att vit etikett din plattform och din teknik idag förkroppsligar enkelhet. Stegen är: (1) Identifiera din målmarknad, och (2) Välj vilken plattform och teknik som ska användas för att möta behoven hos den målmarknaden. Det finns flera alternativ tillgängliga idag för att välja. Till exempel Jforex av Dukascopy Bank Saxo Bank Metaquotes Unitrader Integral Currenex och Sirix bland andra. När det preliminära plattformsbeslutet har gjorts kan du (och måste) skicka din uppmärksamhet åt de specifika tekniska alternativen som finns tillgängliga inom eller tillsammans med din valda plattform. Baserat på min personliga erfarenhet, i denna bedömning, rekommenderar Id att överväga faktorer som: 1) Kostnad och implementeringstid. Hur mycket kommer hela utvecklingen av den vita etiketten att kosta mig Kom ihåg att vi pratar om en skräddarsydd, anpassad produkt, som är helt märkt för mina affärsverksamhetsbehov och mina kunder behöver från plattformen genom rapporter. Vilka typer av engångskostnader och löpande kostnader ska jag förutse: Till exempel kommer jag att ha en utvecklingsutbetalning plus en månatlig supportkostnad plus en handelskostnad per miljon Hur lång tid kommer genomförandet att ta Ska det ske i veckor, Månader eller år Håll i åtanke: Anpassa och skräddarsy produkten för dig kan variera i stor utsträckning beroende på regler, krav på rapporteringsfunktioner och den kulturmarknad du riktar in (inklusive språk). Vissa leverantörer kanske inte är tillräckligt stora för att göra det här arbetet i rätt tid. På den här marknaden, med det särskilda fönstret som finns tillgängligt, kommer du att göra det bästa att kunna starta verksamheten så snart som möjligt. Du måste allokera tid för att ansöka om licens och organisera kontorsstrukturen. Så: tid och uppmärksamhet mot att förvärva och optimera plattformen och tekniken får inte vara huvudvärk och måste i stället vara en extremt flexibel och vänlig process. Pengarna (och tiden) som du kan spara genom att välja rätt partner kan användas för att fokusera på dina affärer och marknadsföringsändamål. Din valda etikettlösning får inte vara en stor kostnad eller investering, och samtidigt måste den vara den bästa och bästa produkten, eftersom det här kommer att vara din nyckelförsäljningspunkt till kunder (för klientförvärv och klientretention). Andra överväganden: Kommer detta alternativ också med likviditet Om ja, till vilket pris Och även kommer det att komma med mobila handelsplattformar och webbplattformar 2) Pålitlig teknik. Vilken teknik grundar sig på och pryder plattformen du väljer Hur snabbt och pålitligt är technologysexekveringen Det måste vara korrekt, stabilt och snabbt. Är de mobila handelsfunktionerna toppmoderna: kan en klient enkelt placera och följa sina affärer med hjälp av plattformens mobila komponenter Vilka mobila enheter och operativsystem stöds Apple, Android, Windows Är sökmotorn för mobil på appen märkt under företagets namn eller teknikkompanys namn Kom ihåg att mobil handel är framtiden, och att skrivbordet så småningom kommer att bytas ut, särskilt i vissa kulturer och marknader som Asien, till exempel där folk använder mobiler för allt. Exempel: I förra veckan var jag i Shanghai och mobil det är så kraftfullt att om du vill ta en taxi (och den som har varit där kommer vara överens om att ta en taxi i Shanghai idag är väldigt komplex och svår) ansökan som ger dig möjlighet att prata i din mobiltelefon, vilket indikerar att du behöver en taxi och omedelbart din begäran skjuts till hundratals taxibilar. Om några minuter stannar en taxi och tar upp dig. Från det här exemplet kan du bara föreställa dig hur stark mobilnärvaro och mobilkultur är på vissa ställen (och kommer att bli alltmer globalt), så att mobiloptimering till handelsvärlden är absolut nödvändigt för att vara och förbli före kurvan. Det är också viktigt att överväga att den teknik du väljer måste ha möjlighet att utveckla nya versioner och produkter på ett sätt som maximalt kan anpassas till marknadens behov. Det innebär att din valda teknik måste präglas av en öppen arkitektur. Du måste förstå: Har din valda teknik kommit med ett back office? Andor kan det integreras med ditt befintliga back office. Kan rapporterna anpassas till mina affärspraxis, regelverk och interna rutiner. Kan det också integreras med mitt andra system ), Till exempel med min övervakning Och även denna teknik levereras med ett API-alternativ (Application Programming Interfaces) Om plattformen behöver uppdateringar för att möta förändrade marknadsförhållanden eller kundkrav, hur lätt (eller svårt) kommer plattformen att rymma det och vad Kostnad 3) Stöd och utbildning. Ska jag få fortlöpande, ständigt stöd? Stödjer jag en extra kostnad? Är stödet proaktivt, rutinmässigt och pedagogiskt eller mer reaktivt och nödbaserat? Kom bara ihåg: I början när du förvärvar plattformen och tillhörande teknik måste du utbilda personalen att använda den. Framgång i detta avseende innebär inte en engångsutbildning. Det kräver snarare flera utbildningar och uppföljningar för att försäkra att personalen och säljteamet alla kan behärska det. Kommer träningen att ske via telefonkonferenser Ska träningen ske i ditt eget kontor eller i leverantörskontoret och vem betalar utbildningskostnaderna När du startar din mäklare kommer din personal ständigt att uppleva situationer som kräver leverantörs vägledning och assistanssituationer som sträcker sig från klientförfrågningar och klagomål till personalenbehövliga förklaringar av back-office och plattformsfunktioner. Även om du är framgångsrikt utbildad och har en handbok för plattformen och tillhörande teknik, kommer dagliga erfarenheter och utmaningar att variera mycket och det tar några månader tills du förstår hur de flesta aspekterna av din plattform och tillhörande teknik fungerar. Så du behöver ett dedikerat team från leverantören för att vara tillgänglig 24 X 6, som ger dig support. 4) Affärsmodell: Vilken affärsmodell grundar sig på och driver relationen mellan din mäklare (och klienter) och din leverantör av plattformsförstärkare. Ger affärsmodellen din A - och B-bokkapacitet, och om så är fallet, hur är dina affärer exekverad och varifrån får du priserna och likviditeten Vem är motparten Ett riktigt, solidt och grundat partnerskap är förkroppsligat i en modell där leverantören bara tjänar inkomster när mäklaren tjänar incomereflecting en win-win-situation utan konflikt av intresse. Som mäklare måste du tydligt förstå och värdera detta eftersom dina kunder definitivt frågar dig om den här affärsmodellen, och det kan vara ett mycket känsligt ämne. Kunderna vill vara säkra på att de handlar i en transparent och ärlig miljö utan att ha några oro över möjlig manipulation till förmån för andra parter på grund av felaktiga incitament eller affärsmodeller. 5) Marknadsverktyg. När jag har tekniken och plattformarna, hur mycket (om något) stöd kommer jag att få från marknadsföringssidan till min providerand, om den är tillgänglig, hur och hur mycket betalar jag för detta marknadsföringsstöd. Till exempel: Kommer leverantören att meddela vårt partnerskap Kommer leverantören att nämna min mäklare på sina webbsidor Kommer leverantören att komma och hjälpa mig i utställningar Kommer de att utforma broschyrer, banderoller och eventuella ytterligare marknadsföringsmaterial, eller skulle allt detta vara strikt ansvaret Av min personal Vilka andra marknadsföringsmaterial kan leverantören erbjuda mig Till exempel kan vissa leverantörer leverera till sina vita etikettpartners pedagogiska videor som är märkta eller med varumärke för att gynna mäklaren (t. ex. dig) några ger rapporter och analys av marknaderna ( inklusive ekonomiska kalendrar). Vissa av dem kan också erbjuda ett komplett märkesvarumärke för TV-märken, som Dukascopy Bank via sin Dukascopy TV. Och som framhävda och betonade förut, kommer de att ge mig en Fx-community Kommer de att göra demokonkurrenser för mina klients engagemang och deltagande Kommer de att tillhandahålla artiklar och intervjuer fokuserade på partnerskap och aspekter av verksamheten av intresse för mina kunder. Det bör vara viktigt för någon mäklare att deras leverantör hjälper dem på ett direkt och omfattande sätt med marknadsföringsmaterial, vilket gör mäklaren att han inte är ensam, att han är i ett riktigt partnerskap. Och till sist kommer leverantören att vara KONKURRENSÖR eller en sann partner. Det finns säkert några andra faktorer att tänka på, men den här artikeln omfattar min långa erfarenhet och de faktorer som jag anser vara den viktigaste och kritiska. Kom ihåg: en vitmärkningspartneras som jag har analogiserat i ett nytt artikel som ett äktenskap där skilsmässa inte är ett alternativ. Därför: Ta den tid du behöver för att söka ordentligt och hitta rätt partner, redan från början. Var vänlig och svara med vilka delar av den här artikeln du tycker är mest användbar och ta upp eventuella besvarade frågor som kommer till ditt sinne.
No comments:
Post a Comment